Besøg af CEWE

21.06.2017

I dag havde vi besøg af Pia Hernø fra CEWE, som kom havde lagt vejen forbi for at vise nogle af deres produkter.

Udover præstentation af de mest gængse produkter som fotobøger og print, så gav hun også en rundtur i deres software og viste hvordan man kunne opbygge en fotobog.

Produkterne fra CEWE er nok mest "kendt" som en discountvarer, netop fordi de oftest ses i lavprisvarerhuse som Bilka, Netto, EL-Giganten m.fl., og som flere af os var enige om, så er det lidt synd med den etiket, for det er faktisk produkter i en høj kvalitet de leverer!

Pia havde også et par "godter" med i posen, og alle fremmødte fik en rabatkode på 350,- til en fotobog og derudover en ret god rabat resten af året til alle medlemmer af Amager Fotoklub - hvilket faldt i god jord hos de 29 fremmødte medlemmer.

Har du billeder fra denne event så upload dem her

Klik på billederne for at se dem i stor udgave