Medlemskab

Alle er velkomne som medlem i Amager Fotoklub så længe der er plads. Vi er en klub for nybegyndere såvel som erfarne fotografer, men har et loft på maks. 65 medlemmer.

Det koster 75 kroner om måneden at være medlem og kontingentet betales halvårligt forud (450 kroner).

Som nyt medlem får du 30 dages prøveperiode med fuldt medlemskab uden beregning, og kan således deltage både i klubaftener og i debatten på Facebook inden du beslutter dig for et endeligt medlemskab.

Umiddelbart inden prøveperioden udløber, sender vi dig en mail for at høre, om du vil fortsætte dit medlemskab.

Ønsker du at fortsætte, fremsender vi en opkrævning via e-mail der dækker resten af den indeværende periode.

Ønsker du mod forventning ikke at fortsætte som medlem, ja så melder du dig bare ud igen - det står i den mail du modtager hvordan du gør det.

Bemærk, et medlemskab er personligt, så hvis flere i samme familie ønsker medlemskab, skal hver person indmeldes separat.

Start din gratis prøveperiode her

Når formularen er sendt, vil du modtage en mail med et bekræftelseslink som du skal klikke på inden 48 timer.
Når du har bekræftet din tilmelding, vil du modtage en velkomstmail, hvoraf det fremgår hvordan du tilmelder dig vores Facebook gruppe m.v.

Klubben er forpligtet til at indberette medlemssammensætning til kommunen, helt konkret bopælskommune og antal over/under 25 år.
Derfor skal vi bruge nedenstående oplysninger om dig, og de vil kun blive brugt til dette formål og er ikke synlige nogle steder.

Fødselsdato: