Rundetårn åbnede i dag ekstraordinært tidligt for fotografer der så kunne få lidt mere plads til at lave billeder.
Fotoklubben havde ligesom andre fotoklubber fået en invitation, og det var der 5 medlemmer der benyttede sig af.