Jens og Eric havde planlagt en særdeles fin fototur i Carlsberg Byen. Vi kom rundt i mange kroge, og der blev knipset flittigt af de talrige fremmødte. Efter halvanden times tid var der flere, der efterspurgte noget Carlsberg øl, så aftenen blev afsluttet på en hyggelig øl-bar.