Der blev denne aften vist serier af de 11 fotografer, der deltog i Fotomarathon på Kastellet sidste onsdag.
Under fremvisningen af serierne, som var anonymiseret, skulle de fremmødte medlemmer gøre notater for til sidst at komme med bedste bud på en vinderserie.
Hans H. Stilling løb med 1. pladsen - stort tillykke.