Interactive Postprocessing workshop

16.01.2020

Vi var 6 medlemmer til aftenes sĂŠrarrangement initieret af Susie og Bo.

Det var selvfĂžlgelig super hyggeligt, men ogsĂ„ meget givende og inspirerende at se vores forskellige tilgange til billededitering.

Aftenens formĂ„l er beskrevet nedenfor og vi blev enige om, at det ikke skulle vĂŠre en enig svale, men at vi mĂ„ gentage succesen.

I Þvrigt blev billederne taget fra klubaftenen dagen fÞr speedredigeret pÄ denne aften.

--

FormÄl: FÄ input til hvordan du evt kan forbedre din postprocessing arbejdsgang for at skabe dit billede.
Som fotografer bruger vi mange timer med at sÞge efter motiver, for slet ikke at tale om alle de penge, vi anvender pÄ vores udstyr.
Dette er kun starten pÄ den kreative procces, pÄ denne workshop vil vi diskutere hvorfor og hvordan postproccessing er vital for, at kreere det billede der oprindeligt inspirede dig.
Det er i hÞj grad deltagerne der leverer input til workshoppen, hvorfor du skal vÊre klar til, at forklare de andre deltagere din postprocessing arbejdsgang. Du skal medbringe egen computer og et billede, forklar hvad du gerne vil med billedet, og vis de andre deltagere, hvordan du laver din postprocessing af billedet. ForhÄbentlig fÄr vi en diskussion om hele processen, sÄ vi kan fÄ noget input til fremtidig postprocessing. Hvis du medbringer billedet pÄ en usb stick kan det deles med andre og derved kan du evt. se hvad andre kan skabe ud fra dit billede.
Hvilke programmer du anvender er ikke det primÊre, men processen er det vigtige, derfor er ingen krav til hvilke software du anvender. Vi tror pÄ at uanset software kan man fÄ gode input.
MĂ„l: Forbedring af din postprocessing af dine billeder.

Har du billeder fra denne event sÄ upload dem her