Traktement på biblioteket

06.02.2019

I dag var vores klubaften flyttet over på hovedbiblioteket, hvor Tårnby Kommune havde inviteret os til et lille traktement som anerkendelse, for det arbejde vi yder for kommunen og foreninger i Tårnby i form af billeder.

Senest har klubben leveret billeder til kommunens nye velkomstmagasin "Velkommen til Tårnby Kommune", som desværre ikke var helt færdig endnu så vi kunne se resultatet. Den burde komme inden for de næste 14 dage, så det glæder vi os til at se.

Bibliotekschef Jens Lauridsen som stod bag initiativet, havde inviteret pressefotograf Niels Christensen fra Weekendavisen til at komme og give et lille foredrag om hans portrætbilleder som vi ofte ser i avisen.

Borgmester Allan Andersen og formand for kultur og fritidsudvalget Henrik Zimino havde også afsat tid til at bruge et par timer sammen med os, og det sætter vi stor pris på.

32 medlemmer var mødt op i dag.

Har du billeder fra denne event så upload dem her

Billeder fra denne event

Klik på billederne for at se dem i stor udgave

« Tilbage til oversigt