Julefrokost

19.12.2018

Så blev det årets sidste klubaften, og vanen tro, stod den derfor på julefrokost.

I år havde vi henlagt arrangementet til Restaurant SAS Klubben, som trakterede de 30 fremmødte medlemmer med en lækker julebuffet.

Det var også i dag spændingen blev udløst, da vores ihærdige og hårdtarbejdende billedsekretærer, uddelte pokal, diplomer og boblevand til vinderne af årets klubmesterskab, så stort tillykke til Susie Knudsen med 1. pladsen (og dermed æren af at skulle pudse pokalen det næste år), til Jesper Skovbølle med 2. pladsen  (for 3. år i træk) og sidst men ikke mindst (... nå jo, det er han vist ...) Kurt Pedersen med 3. pladsen.

Humøret - og lydniveauet - var højt og snakken gik lystigt, og da jeres udsendte forlod selskabet ved 22:30 tiden, sad der en god håndfuld medlemmer tilbage som gjorde hvad de kunne for at få bugt med de sidste dråber snaps.

Rigtig glædelig jul og godt nytår til alle - vi ses i 2019 til endnu et hæsblæsende år med hurtige lukkertider og store blænder.