Frit fra leveren… billede feedback

06.11.2019

Så snuppede vi lige endnu en omgang "Frit fra leveren" hvor vi øvede os i at give konstruktiv feedback på andres billeder.

Det er et disciplin der godt kan være lidt svær, men jo mere man øver sig, jo bedre bliver man til at få afleveret sine synspunkter på en positiv og ikke mindst konstruktiv måde som author kan bruge fremadrettet.

Denne gang var der desværre ikke mødt mere end 12 medlemmer op, og vi kan kun opfordre til at, at man møder op for det er virkelig indbringende, både for den der giver feedback og den der modtager det.

Vi havde det forøvrigt vældig sjovt, et medlem havde fået fingre i et nyt HDR program og havde i den grad givet dn gas med farvepaletten på sine billeder - så meget så man næsten troede man havde indtaget noget euforiserende :-)

Har du billeder fra denne event så upload dem her

Klik på billederne for at se dem i stor udgave