Om Amager Fotoklub

Formålet med Amager Fotoklub er at igangsætte aktiviteter til gavn og glæde for amatørfotografer.

Amager Fotoklub blev stiftet i februar 2013. Klubben har 55 medlemmer og har klublokale i vandtårnet på Oliefabriksvej 102, 2770 Kastrup - 3. sal. Klubben er åben for alle med interesse for foto. Vi prioriterer både det sociale fællesskab og den "faglige" udvikling.

Klubben afholder klubaftener med workshops og udveksling af erfaringer og arrangerer fototure i natur og by.

Der er klubaften hver onsdag fra kl. 19.00 til 21.00. Selvom vi har et fast program, så vil vi forsøge at friholde den sidste halve times tid til fri snak og evt. få svar på nogle sprøgsmål omkring sit kamera m.v.

Se mere i kalenderen.

Klubben fungerer som en medlemsforening båret af frivillig arbejdskraft og et kontingent på 75 kroner pr. måned. Kontingentet betales halvårligt forud.

Har du spørgsmål til klubben kan du kontakte bestyrelsen ved at sende en e-mail til: mail@amagerfotoklub.dk eller benytte kontaktformularen her.

Årets fotoklub 2016

Amager fotoklub blev i 2016 kåret som årets fotoklub af magasinet "Digital FOTO", og det er vi naturligvis mægtig stolte af.

Du kan læse mere hos Ditigal Foto.