Frit fra leveren ...

23.01.2019

I dag stod den på "frit fra leveren ..." hvor hvert medlem havde medbragt et billede som et andet medlem så skulle kommenterer på.

Astrid lod hatten gå rundt så lodtrækningen blev så tilfældig som muligt. Bag på den seddel man trak, stod der nogle ledetråde til hvad man kunne kigge efter på et billede hvis man gik lidt i stå undervejs.

Det er en rigtig god øvelse, at give andre feedback på deres billeder i en tid, hvor vi hver dag ser 100-vis af billeder og bare ruller forbi uden egentlig at forholde os ret meget til dem.

På den her måde bliver man tvunget til at forholde sig til billedet og kommenterer på det, og det lærer man rigtig meget af.

Der var ikke voldsomt stort fremmøde i dag, faktisk dukkede der kun 17 medlemmer op, men der er også mange som er bukket under for influenza, ligesom der jo var en lidt vigtig håndboldkamp i fjernsynet om en plads i VM semifinalen i håndbold - en kamp som Danmark vandt 30-26 over broderlandet Sverige :)