Billedkritik

05.09.2018

I dag stod den på billedkritik, men inden vi gav os i kast med at kigge på billeder, fik vi os en lille snak omkring det at give kritik eller kommenterer på billeder.

Det er så nemt at finde og kommenterer fejl på et billede, og derfor er det rigtig god træning, at man også finder de gode ting i et billede og også fremhæver disse over for author.

Mange gange er det også måden man fremlægger det på, og der bør man altid huske på, at det i høj grad handler om ikke at såre author, men at man gør det på en vejledende måde.

Det var i korte træk hvad den første halve time gik med, og derefter kastede vi os over billederne som de 17 fremmødte medlemmer havde medbragt.

Ikke det helt voldsomme fremmøde, og det kan jo selvfølgelig skyldes en meget alternativ landskamp i tossenkassen, eller det faktum, at ordet "billedekritik" måske er lidt negativ ladet, måske skulle man kalde det for "billedfeed-back" istedet?

Har du billeder fra denne event sĂĄ upload dem her

Klik pĂĄ billederne for at se dem i stor udgave